FAQ - Često postavljena pitanja
Sa ciljem da vam olakšamo kupovinu na našem sajtu, izdvojili smo najčešće postavljena pitanja naših kupaca. Ukoliko među njima niste našli ono što vas zanima, pošaljite nam upit na kontakt formu, putem telefona ili imejla i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.
-Kako obaviti kupovinu?
Kupovina iz naše online trgovine je jednostavna i brza. Nakon što se odlučite za proizvod, potrebno je da ga dodate u korpu, a zatim krenite na plaćanje gdje ćete unijeti vaše podatke za dostavu i potvrditi kupovinu.
+Kako dodati više proizvoda u korpu?
Nakon što ste stavili jedan proizvod u korpu, odaberite opciju 'Nastavi kupovinu' kako bi ste dodali još proizvoda. Kada željene proizvode stavite u korpu idite na plaćanje i unesite vaše podatke za dostavu.
+Da li je potrebna prijava da bi se naručilo?
Ne. Kupovinu možete obaviti bez da se prijavite na sajt.
+Ko dostavlja paket?
Paket se dostavlja putem kurirske službe. Zadržavamo pravo izmjene ugovornog partnera za isporuku pošiljaka.
+Koliko brzo šaljete paket?
Od trenutka kad završite kupovinu, paket se predaje kuriru u roku od jednog radnog dana a dostavu na vašu adresu možete očekivati najkasnije pet dana nakon otpreme robe.
+Kako se vrši plaćanje?
Plaćanje se vrši pouzećem, odnosno prilikom preuzimanja paketa. Plaćanje se može obaviti i putem PayPal sistema, kreditnim karticama i platnim nalogom, ako je na prodajnoj stranici to naznačeno.
+Dodatne usluge
Ukoliko se prilikom plaćanja odlučite za prioritetnu dostavu, to znači da ćemo vašu narudžbu prvu obraditi i odmah otpremiti proizvod.
Kroz proces kupovine možete doplatiti osiguranje paketa, a to znači da ukoliko prilikom transporta dođe do oštećenja, oštećeni proizvod ćemo zamijeniti bez suvišnih pitanja.
+Mogu li se proizvodi preuzeti lično?
Ne postoji mogućnost ličnog preuzimanja proizvoda s obzirom da je ovo online trgovina i da nemamo fizičku poslovnicu. Kupovina je moguća jedino putem onlajn veb-šopa.
+Sigurnost podataka
Kupovina na našoj stranici je izuzetno sigurna. Koristimo najnaprednije načine šifrovanja, te druge sigurnosne protokole kako bi podaci naših kupaca bili 100% sigurni.
Vaši podaci su zaštićeni i nećemo ih dijeliti sa trećim licima. Vaše lične podatke ćemo koristiti isključivo za potrebe provedene narudžbe, kao i za slanje određenih informativnih materijala.
+Želim naručiti veće količine proizvoda! Kako je to moguće uraditi?
U slučaju da želite naručiti veću količinu proizvoda ili sarađivati sa nama, javite nam se putem kontakt stranice kako bi se dogovorili o različitim mogućnostima saradnje.
+Kako mogu vratiti proizvod?
Kupac mora obavijestiti prodavaoca pismenim oblikom o namjeri povlačenja iz kupovine ne kasnije od roka navedenog na stranici na kojoj je kupio proizvod.
+Naručio sam proizvod ali još nije dostavljen, koga da kontaktiram?
U slučaju da je prošlo predviđeno vrijeme za dostavu a vi paket još niste dobili, pošaljite nam upit na imejl adresu korisničke podrške koja se nalazi u donjem dijelu veb-stranice.